woensdag 22 januari 2014

"Stel je voor met Google Glass" (eBook) van Ivan Jans

Dit jaar belooft een spannend jaar te worden met de komst van Google Glass. Na de komst van de computer begin jaren '90, het internet eind jaren '90 en de smartphone in de afgelopen jaren, wordt dit zonder twijfel de volgende stap in de digitale revolutie.

Maar wat betekent dit nu voor ons dagelijks en zakelijk leven? Waar mogen we ons aan verwachten? Doe ik vandaag nog de juiste investeringen in het bedrijf of thuis? Kan ik mij al hierop voorbereiden?

Daarom heb ik nu 123 Google Glass ideeėn, zowel visueel als tekstueel, uitgewerkt in een blog en gebundeld in een GRATIS eBook.

Ik hoop u hiermee van dienst te zijn en kijk alvast uit naar uw feedback en inschrijving op een van uw favoriete social media: Facebook, Twitter, Google+,Linkedin en/of Pinterest.


+IVAN JANS | Auteur
+Stel je voor met Google Glass

Kloosterstraat 20, 3620 Lanaken (Belgium) | Tel. +32 89 206 079 | Mob. +32 487 332 177
E-mail ivanjans@gmail.com | Site www.uptodatewebdesign.com

Geen opmerkingen:

Mijn lijst met blogs