Heeft u zich al eens afgevraagd hoe al die succesvolle websites voorzien worden van banners en/of tekstadvertenties à la Google Adwords? Eigenlijk is het vrij simpel: diegene die de banners "publiceert" plaatst dit in een banner management systeem en deze software genereert vervolgens het Javascript die de webmaster van de desbetreffende website kan plakken in de daartoe voorziene ruimte. Als het goed is kan dan met deze software ingesteld worden hoe vaak een banner mag gezien worden en op welke website.
Google heeft hier nu een pasklare oplossing voor ontwikkeld nl. Google Ad Manager waarmee u al uw banners online kunt beheren met alle mogelijke instellingen die u nodig heeft om te rapporteren naar de adverteerders. En wanneer bv. een banner 1000x vertoond is, heeft u nog de mogelijkheid om Google Adsense in te schakelen zodat u nog wat extra kan verdienen. Kortom, het is een kwestie van geven & delen.
Van DJ-set tot soundtrack: Hoe Google’s tools muziekcreatie herdefiniëren
-
[image: Van DJ-set tot soundtrack: Hoe Google’s tools muziekcreatie
herdefiniëren]
In het afgelopen jaar heeft AI al een grote rol gespeeld in het
onderst...
Geen opmerkingen:
Een reactie posten