- Hoe hoog is het weigeringspercentage? (dwz hoeveel % van de bezoekers klikt binnen de 10 seconden weg van uw website)
- Welke zijn uw meest succesvolle trefwoorden? (wanneer zo'n SEO-specialist ergens "Britney Spears" in uw website zet, zal dit vanzelf meer bezoekers genereren waar u totaal niets aan heeft)
- Welke zijn uw meest voorkomende instappagina's? (dwz op welke pagina's komen de bezoekers binnen in uw website en komt dit overeen met de interesses van uw doelgroepen)
- Via welke zoekmachines komen de meeste resultaten? (vaak wordt u aangeboden dat de optimalisatie speciaal in mekaar gestoken wordt voor verschillende zoekmachines. Nu weten we dat om en bij de 95% zoekt en vindt via Google, dus heeft u er maar weinig aan om ook in al die andere tevoorschijn te komen)
Kortom, bedenk eerst of u uw website wel wilt laten optimaliseren met zoekwoorden i.p.v. een compleet nieuwe website te laten maken volgens de eisen van Google. Wanneer u echter kiest voor SEO-optimalisatie, laat u dan vergewissen of dit effect nog altijd van toepassing is, ook na stopzetting samenwerking.
Geen opmerkingen:
Een reactie posten